ŤULI A ŤULI




Ahojte :)

Dlhší čas som testovala prírodnú slovenskú kozmetiku Ťuli a Ťuli. Inklinujem k prírodnej kozmetike a veľmi rada ju podporím, o to viac, keď je z nášho rodného Slovenska
Táto prírodná kozmetika má krásny, aj keď smutný príbeh, za ktorým stojí mama ako ja, ktorá sa trápila u synčeka s ekzémom a začala to hlbšie študovať, venovať sa jej, získavať informácie, znalosti, až založila so svojou rodinou prírodnú kozmetiku Ťuli a Ťuli. V ponuke majú produkty aj pre detičky, no mnoho iného pre dospelých vyše 60 druhov. A ja som veľmi rada, že môžem povedať, produkty majú naozaj skvelé.
Ja som mala na testovanie poskytnuté :

Telový malinový peeling s čiastočkami malinových jadierok. Tá vôňa!!!! Och úžasné :) veľmi som z nej cítila aj kokosový olej,ktorý je tam pridaný, malinové zrniečka krásne prečistili kožu ,zjemnili ju a prevoňali. Konzistencia je super,vždy po sprche alebo kúpeli,nanesiete potrebné množstvo a vmasírujete do pokožky:) Mne sa tento peeling veľmi páči a určite by ste neľutovali jeho kúpu. 

Ďalej som mala prírodný balzam na pery bylinková záhrada. Od tohto balzamu som čakala asi viac. Myslela som si, že bude mastnejší,zvláčni pery a zjemní ich a premastí ale on je veľmi hutný,možno je to len môj pocit ale čakala som, že bude taký ako balzamy na pery,možno je to tou konzistenciou. Síce jemne štipká príjemne to bylinkové osvieženie je príjemné ale druhýkrát by som si ho zrejme nevybrala,skrz tú mastnotu. Mám osobne radšej ked balzamy pery premastia a hydratujú.

A posledný produkt je telové maslo s kakaom a kokosom. To je jedna báseň:) nádherná vôňa,pekne premastil pokožku,zvláčnil ju a hydratoval. Celá som voňala ako kokos a to ja milujem.:) Troška ťažšie sa nanáša z toľkej tuhosti ale keď sa troška roztopí, ide nánašanie lepšie :)

Navyše ak ste nevedeli, obaly z kozmetiky Ťuli a Ťuli sú vratné, môžete ich vrátiť naspäť a reycklovať ich:) skvelé nie?

Celkovo sú tieto produkty naozaj 100 percentne prírodné vidno a cítiť to zo zloženia. Ďakujem veľmi pekne za možnosť odskúšania výrobkov :)
Pekný deň Vám prajem

Komentáre

Obľúbené príspevky