LAVERA

Kozmetika Lavera




Kozmetiku Lavera som doposiaľ registrovala ako iba telovú alebo pleťovú, avšak firma Naureus mi poskytla veci na testovanie a zistila som,že Lavera má aj dekoratívnu kozmetiku, lákal ma preto vyskúšať ich makeup.


Vybrala som si prírodný tekutý makeup slonová kosť odtieň 02. Make up sľuboval ľahké až stredné krytie. A to aj spĺňa, nečakajte,že Vám vydrží na tvári celý deň,bez akýchkoľvek zmien. Nekryje až tak ako som čakala,ale s podkladovou bázou to bolo lepšie. Má príjemnú vôňu a zaradila by som ho do kategórie stredné krytie, menšia výdrž.Má viac krémovitejšiu konzistenciu a skôr podobnú BB krému. Na pleti sa správal aj ako krém, bolo treba naniesť ho viac,aby naozaj prekryl nedokonalosti. Nie je až taký krycí ako som čakala, že by bol. Ale ne pleti pôsobil príjemne. 


Druhým produktom bola čistiaca pleťová voda s hroznovými jadrami a ginkom. Táto voda je veľmi príjemná, pleť je po nej čistučká a svieža. Má úžasnú vôňu a vyčistí naozaj do hĺbky. Pleť je po nej zharmonizovaná a zjemnená. Som s ňou veľmi spokojná :)

Tretia bola vzorka a tá ma paradoxne najviac zaujala zo všetkých produktov Lavery, telové mlieko s koenzýmom Q10 je naprosto skvelé!! Banujem,že som si ho nevybrala:) pretože takéto mlieko už dlho hľadám!:) Krásne,voňavé a koža bola po ňom spevnená, hydratovaná a v vôbec nie mastná, ale tak úžasne pružná :) veľmi sa mi páči toto mlieko a aspoň budem vedieť, že mlieka v Lavere sú top a určite si nejaké zadovážim :)


Ďakujem veľmi pekne Naureus za možnosť testovania  :) prajem krásny deň.


Komentáre

Obľúbené príspevky