RYOR kozmetika


Ďalšími produktami na testovanie boli výrobky českej kozmetiky Ryor.

Začala by som mojim naj produktom z týchto troch testovaných a to je čistiaca pena s morskými riasami, z rady Aknestop ktorá je úplne úžasná .:)
Vyčistí Vašu pleť,krásne ju zjemní a vypne. Cítila som ju po nej úplne napnutú a sviežu. Veľmi sa mi páči táto čistiaca pena. Vyrážky jemne vysuší a pleť je po nej čistá a zregenerovaná. Účinné látky z morských rias dlhodobo udržujú matný vzhľad a vláčnosť pleti. Táto čistiaca pena neobsahuje mydlo a tak zachováva prirodzené PH pokožky.

Bylinný šampón s pantenolom s extraktom brezy a rozmarínu. Podporuje regeneráciu vlasov a vracia im prirodzený lesk a hebkosť. Ja osobne s týmto šampónom nie som veľmi spokojná. Neurobil vlastne s mojimi vlasami nič. Ani im neuškodil,ani ich nejako špeciálne nevyživil Ale každému môže vyhovovať niečo iné. Ja mám skôr radšej voňavejšie šampóny a po ktorých cítim na vlasoch akoby jemnosť, lesk a výživu.Po tomto šampóne som ich mala také bežné. Takže ma šampón ani nesklamal ani nenadchol.

Tretí výrobok bola vzorka sprchového gélu s citrónovou trávou vhodného aj na intímnu hygienu. Tento gélik je skvelý, urobí presne to, čo má. Má príjemnú vôňu a cítila som sa po ňom sviežo.
Ostatné vzorky som ešte všetky nestihla vyskúšať avšak, nočné sérum so snežnou riasou pôsobilo na mojej pleti úžasne. Potom som ešte skúšala jemný sprchový gél s vôňou Sakury a to bola nádherná vôňa, ešte budem skúšať ďalšie vzorky :)
Veľmi pekne ďakujem za možnosť testovania Ryor kozmetiky. Tak ako Českým tak aj Slovenským pracovníkom,ktorí mi poslali výrobky a boli takí zlatí,že ma zásobili toľkým množstvom vzoriek:)
Určite si kliknite na ich web www.ryor.cz www.ryor.sk kde nájdete množstvo výrobkov od vlasovej kozmetiky po telovú a ešte mnoho iného. :) 

Komentáre

Obľúbené príspevky