DREAMSTORY.SK

Ja, princezná


Pred nejakým časom sa nám dostala do rúk nádherná personalizovaná knižka od dreamstory.sk . Už dlhší čas som po nej pokukovala a želala si ju pre Stellinku mať :) Keď som zbadala pútavý obal s názvom Ja,princezná, vedela som, že to bude ako stvorené pre nás. Stelli je naša princeznička a akurát sme jej dokončovali jej malé kráľovstvo. Knižka s príznačným názvom jej čestne visí na poličke a s novou izbičkou ,Stelli dostala aj túto krásnu knižku.

Ešte zatiaľ nerozumie,že to ona je hlavnou hrdinkou deja, ale časom, keď to zistí,určite bude unesená. Číta veľmi rada,a často. Zatiaľ jej samozrejme číta maminka alebo ocko. A my sme sa takisto objavili v príbehu,takisto aj ostatní členovia rodiny, jej kamaráti, kamarátky,záľuby,obľubené jedlá atď. Pri objednávke pre Vaše dieťatko vyplníte okolo 20 údajov,ktoré následne použijú v knihe. 

V celom deji sú spomenuté veci zo života malého čitateľa :) Knižka je napísaná veľmi milým spôsobom,kde panuje láska,úctivosť a pokora. To sa nám veľmi páči:)pretože detičky jednak treba viesť k čítaniu,ale  i k slušnému správaniu. Mimo príbehu sa v knihe nachádzajú aj rôzne úlohy,kvízy,doplňovačky. Na tie má ešte Stelli čas,ale verím, že už nie dlho. Za krátko bude mať 2 a pol rôčka. A v neposlednom rade sú v knižke krásne ilustrácie. 




Na začiatku je venovanie od koho je kniha a fotka dieťatka. Celý príbeh je stavaný tak,že Vaše dieťa prežíva situácie s rodinnými príslušníkmi. Nechýbajú obľúbené pesničky,alebo postavičky. Nám sa kniha veľmi páči,každému komu sme ju ukázali sa veľmi páčila aj samotná myšlienka, zostaviť knihy ,kde hlavní hrdinovia sú deti. Toto je snáď sen každého dieťatka :)
Dreamstory malo Ja,princeznú ako prvý titul, no pribudli k nim už 5 ďaľších titulov : pre dievčatá  Ja, v škôlke
Ja a čarovný les
a najnovšie aj Ja, futbalistka
pre chlapcov : Ja, rytier
Ja, futbalista
Ja a čarovný les

Kniha má krásne ilustrácie a veľmi pekne kvalitné vytlačené stránky. Páči sa nám,že dej sa stupňuje a niečo v ňom Stellinka zažíva. Plánuje si, na niečo sa teší, zapája celú rodinu a musím sa pri čítaní vždy usmievať,pretože si predstavujem,ako sme naozaj na tom zámku,ako chystáme ples,ako je to všetko v knihe. Je to naozaj veľmi pekne spracované :)




Stelli pôjde za rok do škôlky,ani sa mi tomu nechce veriť a nechcem aby to prišlo :( ale ona sa určite bude tešiť na detičky a my budeme mať príležitosť pre ďalšiu knižku od dreamstory. Ja, v škôlke aby nám pomohla, pripraviť Stellinku na príjemný príchod do iného,nového prostredia. Veľmi pekne ďakujeme
dreamstory za možnosť čítania Vašej princeznovskej knižky a tešíme sa,keď si ju spolu budeme čítať znova a znova a plniť úlohy a testy.

Všetky informácie o objednávkach nájdete na www.dreamstory.sk

Komentáre

Obľúbené príspevky