ENEA kozmetika


Posledný mesiac som testovala prírodné mydlá a šumivé bomby do kúpeľa od kozmetiky Enea.

Začnem tými bombami:) veľmi som ich vždy chcela vyskúšať a bola som zvedavá,ako ich bude cítiť. Mala som levanduľovú vôňu a jahodovú, obe krásne prevoňali kúpeľ a soľ sa jemne rozpustila,zafarbili vodu a navodili príjemné relaxačné účinky.:) obsahujú čisto prírodné zložky.

Jahodová šumivka je obohatená o ružový íl, ktorý má výborné exfoliačné, detoxikačné a čistiace vlastnosti. Šumivka je vhodná pre všetky typy pleti, špeciálne pre citlivú a zrelú pokožku. Vonia po lesných jahodách.

Levanduľová šumivka je obohatená o prášok ruže damascénskej a o fialový íl, čo jej dodáva typickú ružovo-fialkovú farbu. Fialový íl pokožku zjemňuje, absorbuje nečistoty a bojuje proti zápalom. Vôňa je príjemne levanduľová.

Ďalej som mala v balíčku mydlá, a to levanduľové a s allantoinom.

Boli to Rimania, ktorí ako jedny z prvých objavili priaznivé účinky levandule. Používali ju ako antiseptikum, ako aj repelent, či pri praní ako osviežovač oblečenia. Liečili ňou bolesti hlavy, stavy úzkosti, depresiu, kožné problémy alebo ťažkosti s trávením. Toto mydielko obohatené o levanduľový esenciálny olej prispieva k pocitu dobrej nálady a k pocitu uvoľnenia stresmi zaťaženého organizmu. Mydlo Levanduľa povýši Váš kúpeľ v relaxačný rituál. Vďaka komplexu vzácných výživných olejov a masiel prirodzene bohatých na vitamíny, minerály a antioxidanty účinne vyživujú, hydratujú a zvyšujú obranyschopnosť pokožky.

Toto mydlo vonia úžasne,kto miluje levanduľu ako ja, určite mu bude vyhovovať, skúšala som ho aj na pleť,ale moja pleť je špecifická, jej len tak niečo nesadne,tak skôr som ho využívala na ruky a telo. Pokožka po ňom bola hydratovaná a jemná, krásne prevoňaná levanduľou :)

Allantoín je prírodný produkt, ktorý sa vyskytuje v mnohých rastlinných zdrojoch, ako napríklad v čiernej cvikly, v kôre pagaštanu, v kostihoji a pšeničných klíčkach. Na pleť má hydratačný a zvláčňujúci účinok. Jeho hlavnou úlohou sú regenerácia pleti, vyhladenie, zjemnenie a hydratovanie. Pôsobí ako prevencia suchej pleti, svrbenia i drobných podráždení. Vďaka komplexu vzácných výživných olejov a masiel prirodzene bohatých na vitamíny, minerály a antioxidanty, účinne vyživujú, hydratujú a zvyšujú obranyschopnosť pokožky. Použité esenciálne oleje dodávajú mydlu, príjemnú kvetinovo-sladkastú vôňu.

Toto mydielko má takisto krásnu voňu priam až výraznú, toto už mojej pleti vyhovovalo viac. I keď mám sklon k akné,krásne ju prečistilo a nevytvorili sa mi nové vyrážky,ako som sa obávala. Práve naopak krásne pleť zjemnilo a vyživilo, používam ho na striedačku s čistiacimi mliečkami a vodami,čo mám.

Tieto krásne a voňavé výrobky nádjete na webe www.eneakozmetika.sk

Ďakujem veľmi pekne za  možnosť testovania :)





Komentáre

Obľúbené príspevky