BIO BAZA








Dostali sa ku mne produtky z Chorvátskej prírodnej kozmetiky Bio baza. Všimla som si, že majú zvlášť radu pre detičky,tak som vybrala svojej dcérke šampónik na vlásky s vôňou melónu.

V Bio baze boli takí zlatí,že mi poslali ešte ďalšie dva produkty navyše a tak Vám o nich čosi napíšem :)

Najprv sme skúšali hneď ako prvý melónový šampónik, Stelli má vlásky jemné a ešte ich nemá veľa ale šampón sme si obe od začiatku zamilovali , pre jeho vôňu a konzistenciu. Stačí len trošička a okamžite krásne napení. Stelli mala po ňom vlásky hebučké a jemné ako zamat a hlávka jej ešte dlho predlho voňala melónikom. Za nás tento šampón určite odporúčame :) používame ho každý druhý,tretí deň a mám  pocit,že sme z neho ani neminuli. Fakt stačí minimum šampónu a spraví sqa krásna pena.

Ďalej nám poslali ananásikovú zubnú pastu. Zubná pasta s príchuťou ananásu. Zubná pasta 1+ obsahuje prírodné zloženie s jemnou chuťou, ktorá sa hodí najmä pre citlivé ďasná a pre dennú ochranu zubov. Extrakt z nechtíka lekárskeho a kokosový olej udržiavajú zuby a ďasná zdravé Stelli ešte nevie veľmi vypľúvať ale už ju to učíme :) pasta vonia krásne ananásovo a má žltkastú farbu. zatiaľ nám vyhovuje,striedame ju s pastami čo máme a som rada,že Stelli neprotestuje a pekne si nechá odomňa umyť zúbky a skúša to aj sama ale samozrejme jej ich musím dočistiť vždy ja,takže nás veľmi táto pasta potešila,sme s ňou spokojné:) Dizajn je krásny,pútavý,detičky zaujme,takže si rady budu s ňou umývať zúbky.

Poslednú vec z detskej rady,ktorú nám poslali je hypoalergénny krém. Toho som sa zo začiatku obávala,pretože Stelli ma veľmi jemnú a citlivú pokožku,len tak hocičo jej nesadne ale keďže je 99 percent prírodný takže sme s ním nemali problém, tváričku krásne premastil a Stellinke vyhovuje ,používame ho vždy ráno po umytí.

Prirodzená ochrana pre citlivú pokožku detí. Krém s prírodnou hypoalergénnou formulou bez parabénov a so syntetickými vonnými látkami je určený pre najcitlivejšiu detskú pokožku so sklonom k podráždeniu. Obsahuje 99% zložiek prírodného pôvodu, ako je aloe vera, bambucké maslo a mandľový olej. Upokojí citlivú pokožku alebo mierne podráždenie.

No a v poslednom rade, mamička :) 
Keď dieťatko večer zaspí,asi každý relax každej mamičky je sprcha,kúpeľ. Ja som si vybrala micelárny sprchový gél s vôňou argánu a jojoby.
BODY micelárny sprchový gél s E5 olejovým komplexom - Argan & Jojoba Prebudťe svoju pokožku s inovatívnym, micelárnym sprchovým gélom s komplexom obohateným o mandľový, olivový, hroznový, jojobový a arganový olej. Výsledkom je zamatovo jemná pokožka chránená pred vysušením. *Inovatívna, prírodná formula s vitamínom E a luxusnými olejmi s blahodarnými účinkami: mandľový, argánový, jojobový, olej z hroznových semiačok a olív - ktoré chránia, obnovujú a hydratujú pokožku.

Ja osobne som si nevedela predstaviť,aký je to asi micelárny sprchový gél. Aký je v ňom rozdiel od iných sprchových gélov. Ale musím povedať,,že si myslímž,že vo výdrži vône na pokožke teda vedie. Neviem či je to typom vône,ktorú som si vybrala alebo vonnými olejmi,ktoré sú pridané,ale tento sprchový gél musíte vyskúšať. !!! Je naozaj úžasný,vždy sa teším,keď sa ním idem umyť a veľmi pekne vonia aj nastávajúcemu mužíčkovi :) Určie sa ho oplatí vyskúšať.
V biobaze mi poslali aj veľké množstvo vzoriek,ktoré som ešte pravdupovediac nevyskúšala , skúšali sme iba sprchový gélik s melónom Stellinke :) a ten je skvelý,nezačervenala jej pokožka,čoho som sa bála,takže keď budeme potrebovať gélik určite siahneme po tomto. Veľmi pekne ďakujeme za možnosťž testovania. Ešte poskúšam tie vzorky  a dám vám vedieť,ktoré produkty treba určite skúsiť !:)

Pekný deň:)

Komentáre

Obľúbené príspevky