ORIGIN SHOP

Mala som možnosť testovať masku 🎭 Kocostar s lupienkami ruží 🥀🌹🥀🌹🥀🌹A čiernu čistiacu masku s dreveným uhlím a čiernym cukrom💚🖤🖤🖤.
Na Kocostar som počúvala samé kladné ohlasy ale pár sa našlo aj negatívnych. Ja osobne som bola prekvapená aká je maska mokrá, teda nečakala som až

takú vlhkosť. Nalepila som si lupienky a 15 min čakala. Po tejto dobe som dala lupienky dole a ešte som si vmasírovala zbytky masky do pleti. Veľmi príjemný pocit som po nej mala, taký jemný, hydratačný a voňavý. :) určite skúsim masku aj v inej vôni.
Druhá maska s uhlím a čiernym cukrom má prekvapila kraaaaasnou vôňou :) cukrové čiastočky krásne vyčistili pleť, zničili odumreté časti kože a vypeelingovali všetko, čo mali. Naozaj som sa cítila ako znovuzrodená po tejto maske. Tá vôňa a konzistencia :) nemyslela som si, že bude až tak krásne voňať. Cítila som sa ako v nejakej bylinkovej 🌿🍃🌿🍃🌿 saune alebo wellnes miestnosti. Ďakujem za možnosť testovania. Nakuknite na stránku www.originshop.sk nájdete tam veľa iného, a aj pleťové masky ❤️❤️🤗😍😍😍

Komentáre

Obľúbené príspevky