TOP NATUR


S mojou rodinkou sme testovali výrobky od Topnatur.cz .
Pre našu dcérku,ktorú trápi atopický ekzém som vybrala ovsený kúpeľ.A musím povedať,že som neverila,že až tak jej uľaví od svrbenia a začervenania. Vždy keď mala podráždenejšiu pokožku,urobila som jej ovsený kúpeľ a pokožka sa skľudnila. Neškriabala sa toľko v noci a mala ju skľudnenú. Ešte nám ostali asi dva sáčky a použijeme to na najhorší prípad,pretože teraz má tak krásnu kožu ako už dlho nie. Dúfam, že to nezakríknem.

Ďalší produkt bol kokosový nápoj v prášku. Pravdupovediac,myslela som si,že to bude ešte viac kokosovejšie a sladšie.Ale to je len môj názor,samozrejme, že nemôže to byť presladené keďže to neobsahuje ani laktózu ale ak nie ste alergickí na mlieko a zarobíte si ho s mliekom,môže byť ešte lepší podľa mňa :)

No a posledný výrobok bola čokoládová proteínová ryžová probio kaša, tá nám obom veľmi chutila :) má príjemnú chuť, tej čokolády tam cítiť ozaj len jemnučko ale zasýti Vás na celé dopoludnie. Ak ju teda jete na raňajky ako my :) Pridávali sme si do nej aj kokos alebo oriešky a chuť je naozaj úžasná. A najmä to zloženie. Pôsobí aj probioticky,takže sme nemali pocit ťažoby na žalúdku. Za nás je táto kaša naozaj super :)

Veľmi pekne ďakujeme za možnosť vyskúšania produktov Top natur lebo sme zistili, že sú naozaj TOP! :)


Komentáre

Obľúbené príspevky