Sirael cosmetics


Kozmetika Sirael


Cukrový peeling : s vôňou jazmínu ma veľmi prekvapil svojou konzistenciou. Je úplne úžasný na pokožke, vôňa jazmínu je trocha silná a prenikavá ale na pokožke pekne vynikne a prevonia ju. Peeling je skutočne jemný a zároveň úžasne odstraňuje odumretú kožu. S produktom som veľmi spokojná:)a určite ho skúsim aj v inej vôni .

Aktívny krém s propolisom : tento krém som chcela skúsiť pre dcérku na atopický ekzém. Nevedeli sme,či jej nebude náhodou propolis vadiť a skúsili sme ho najprv na ručičku, nanešťastie nebola to dobrá voľba, Stelli sa začala ešte viac škriabať a vyhodila sa jej ručička ešte viac,takže zrejme jej produkty s včelím medom a propolisom budú vadiť. Tento krém je ale vhodný na všetky typy začervenaní,liečbu psoriázy,lupienky, takže určite,keď budem mať nejaké začervenanie na koži využijem ho ja. 

Balzam na pery s bambuckým maslom s vôňou melónu : tento produkt je úplný top z 3 :) obľúbila som si ho tak,že sa s ním stále mažem:) má takú skvelú konzistenciu ako Eos, a má aj jemné peelingové čiastočky, úžasne zjemní pery a necháva ich hebké,hladké, hydratované :) a tá vôňaaaaaaaaaaa:) som s ním veľmi spokojná a odporúčam Vám ho vyskúšať:) ja ešte skúsim iné vône, som na ne zvedavá :)

Ďakujem veľmi pekne Ivanke zo Sirael cosmetics, za možnosť vyskúšať výrobky. Prajem krásny deň :)


Komentáre

Obľúbené príspevky