LUXURY WAX


Pred nejakým časom som mala možnosť otestovať vonné vosky od Luxurywax. 

Prišlo mi ich hneď niekoľko, takže to dlhšie trvalo,kým som všetky vyskúšala,aj tak mi ale ešte mnoho ostalo, som si ich rozdeľovala na menšie časti, pretože tieto vosky sú tak úžasne intenzívne a silné a prevoňajú celý dom, že stačí dať do vonnej aroma lampičky kúsok vosku a cítite to na "kilometre" :)




Vôňa, ktorú som vyskúšala prvú bola Novorodeniatko, New born baby, to bola taká úžasná vôňa, niečo ako aviváž detská, tá detská čistota a nevinnosť, úžasná vôňa , tú som si hneď zamilovala :) ako druhú som vyskúšala Wedding bells , svadobné zvony,pre nás tak aktuálne, onedhlo nám naozaj budú zvoniť SVADOBNÉ ZVONY a bola to taká vôňa niečoho zmyselného a zároveň čistého :) presne takého aký si predstavujem svadobný deň:)

Fresh sparkling snow, čerstvo napadnutý sneh, trblietajúci ..:)
Ďalšia vôňa ktorá ma veľmi zaujala bola Dove supreme, ktorá mala v sebe aj jemné trblietky a jej vôňa absolútne korešpondovala s vôňou Dove mliečká ,sprchové gély,šampóny, skrátka akoby ste si naliali tieto prípravky do aromalampy :D krásne prevoňali príbytok a tá vôňa bola naozaj identická ! Tieto biele farbou vosky naozaj zodpovedajú vôni,ktorá je pre ne príznačná, absolútna čistota,jemnosť a nežnosť,ako je bábätko,svadba a sneh a dove kozmetika...tieto biele poklady boli pre mňa najobľúbenejšie z týchto všetkých no rozhodovanie bolo naozaj ťažke!:)

Ďalej som mama v balíčku vône ako Čierna orchidea, Vianočný puding, Pečené sladké jablko,Sny, Vianočná sušienka, Vianočné ráno a Santalové drevo, tieto vône boli veeeeeľmi výrazné, no rovnako krásne ako predošlé, musela som si z nich dávať vždy iba časť,lebo boli naozaj prenikavé ale mne sa takéto vône dosť páčia, jedine z merry morning ma troška bolela hlava,ale to mohlo byť tým,že som ho tam mala v ten krát viac.
Inak sú tieto vône naozaj krásne a toto je len zlomok tých druhov ,ktoré ponúkajú videla som,že majú rôzne tipy od výmyslu sveta ! 


 Ja som s tými vonnými voskami veľmi spokojná a teším sa,že si môžem s nimi spríjemňovať večery, milujem to, keď si večer zapálim sviečku a relaxujem pri takýchto krásnych vôňach:)
Ďakujem veľmi pekne za možnosť odskúšania.:)

A vy čo by ste chceli vyskúšať tieto vonné vosky určite si kliknite na stránku www.luxurywax.cz 

Odosielajú aj na Slovensko :) pekný večer


Evka

Komentáre

Obľúbené príspevky