BIO RUŽA


Od kozmetiky Bio ruža som si vybrala 3 produkty ako prvý bol :

Chinínový šampón od Milvy,pretože som ho chcela už dlhšie skúsiť.Počúvala som naň veľa dobrých recenzií a preto ma veľmi lákal. Prekvapila ma jeho príjemná vôňa lebo som si nevedela predstaviť,ako asi vonia. Má červenú farbu a príjemnú vôňu ,zložením je taký ,že treba si ho naniesť viac,aby sa spravila väčšia pena. Po umytí sú vlasy jemné, lesklé a pevné. Nepoužívala som ho až tak dlho aby som videla nejaké extrémne zmeny ale určite mi začali menej padať vlasy,no to mohlo byť aj vitamínmi ktoré som užívala. Mňa šampón ani nesklamal ani veľmi neprekvapil.

Telové mlieko s vôňou ruže a takisto denný krém z tej istej rady Damašskej ruže si zamilujete. Kto má rád vôňu ruže,príde tejto rade na chuť.

Pleťový krém  je jemný , nie hutný a ľahko sa vpije do pokožky. Pomáha vyhladzovať vrásky a predchádza ich vytvoreniu. Pomáha omladiť, spevniť a posilniť pleť a podporiť v nej lepšiu cirkuláciu a absorbciu vody.
Tá istá vôňa ale v telovom mlieku je prijemným spojením,ako prevoňať celú pokožku zvodnou ružou:) mlieko je vláčne, hydratačné a pokožka po ňom ostáva naozaj hydratovaná. Vonia krásne a nemáte po ňom pocit prílišného premastenia.
Voňavé a výživne telové mlieko, vhodné najmä pre suchú a normálnu pokožku, ktoré robí pokožku hladšiu jemnejšiu. Je "organickým nápojom" pre pokožku celého tela. Po použití produktu je pokožka tela mimoriadne mäkká a žiarivá, zároveň však matná a suchá. Bohatý botanický komplex, ktorý sa nachádza v telovom mlieku pomáha regenerovať pokožku tela, poskytuje jej hlbokú výživu a hydratáciu a súčasne spôsobuje, že pokožka nie je vlhká. Zvodná vôňa ruže zvádza zmysly, vytvára harmóniu a okrem tela posilňuje i ducha. 

V balíčku sa ešte nachádzali vzorky očného krému,denného krému s levanduľou  a telového masla. Z nich som skúšala zatiaľ telové maslo  a musím povedať, že je úžasnéééé,tak jemné a hebké a maslové, a tá vôňa!!! :) ten si musím zadovážiť!
Ďakujem veľmi pekne za možnosť testovania kozmetiky z Bio ruže.

Pekný deň



























Komentáre

Obľúbené príspevky