Dosť!

🍋🚰🥤Time for change🥤💪
Okrem toho sa od dnes zriekam pečiva 🥖🥐 sladkostí 🍩🍫🍬🍭🍧🍨, sladkých vôd a džúsov 🥃, ktoré sú mojou závislosťou. Dávam si to sem, aby to bolo pre mňa viac motivujúce a zaväzujúce,
už toľkokrát som sa k tomu chystala, vlastne dva roky aj dva mesiace, presnejšie povedané, 🙈 čas od pôrodu. No vždy boli výhovorky, oslava, Vianoce, potom Veľká noc 😂 stále bolo niečo, čím sa to dalo zahovoriť. Navyše ešte stále kojím 🤱 a tým pádom som mala aj mám strašne chute na sladké 🥧 čo ja mám vlastne aj bez toho. Žena pri kojení vydáva energiu a tým si ju potrebuje ešte viac dopĺňať. Ale už stačilo, dosť bolo odkladania toho, čo ma vo vnútri trápi. Je nutné zakročiť, lebo človek by sa mal cítiť vo svojom tele skvele, a ja sa tak necítim. Navyše sa blíži naša svadba 💒 💐  👰🏻 🤵🏻 a ja som si sama sebe predsavzala, že dosiahnem váhu spred tehotenstva plus ➕ ešte o niečo menej. Držte mi palce 🤞✊🙏

Komentáre

Obľúbené príspevky