RAU Cosmetics


Kozmetika RAU

O kozmetike Rau som počula od jednej mamičky na instagrame :)  @olinstablog. Dosť často som ju u nej videla a zaujala ma, bola som veľmi zvedavá aká je a vybrala som si tieto dva produkty :

Špeciálny krém na nečistú pleť s mikrostriebrom, zinkom, ureou, kyselinou salicylovou a šalviou. Pôsobí upokojujúco, zmierňujúco a zabraňuje zápalu. Ja mám veľmi zvláštnu pleť. Nikdy nie čistú, ostali mi vo veľkej miere ešte z puberty podkožné vyážky a mapy. No mám celkovo pleť dosť náchylnú k akné, stačí ak zjem niečo nezdravšie alebo si prejdem rukami po tvári a vyrážka je na svete. Hľadala som preto niečo, čo by toto všetko zmiernilo. Krém som si nanášala vždy po vyčístení pleti a nanesení tonika. Pôsobil naozaj ukľudňujúco na moju pleť a dokonca eliminoval začervenanie na pokožke a hlavne v oblasti brady a líc. Som s týmto krémom veľmi spokojná a vrelo ho odporúčam, nemá špecifickú nejakú nádhernú vôňu, skôr vôňu "liečenia" takú vôňu, že cítite, že sa tam niečo deje, čo Vám akné aspoň troška zahojí.:) Bola som veľmi príjemne prekvapená a stále ho ešte používam, míňa sa veľmi pomaly a páči sa mi aj dizajn výrobkov :)


Druhým výrobkom bolo  toto osviežujúce tonikum s AHA jemnými ovocnými kyselinami, takisto na zmiernenie akné. Toto tonikum podporuje prirodzenú ochranu pokožky, napomáha prirodzenej exfoliácií a uľahčuje vstrebávanie účinných látok do pokožky. Sorbitol ošetruje ,dodáva hydratáciu a biely čaj odstraňuje prvé vrásky. Tonizovanie patrí k vyváženej starostlivosti o pleť a malo by byť aplikované pred každým nanesením pleťového krému . Výsledkom bude jasná a jemná pleť.

Ja som si ho nanášala presne tak,ako bolo písané a vždy tú moju pleť tak akoby predpripravilo na to nanesenie krému. Osviežilo naozaj maximálne,prebudilo pokožku, naštartovalo ju a zregenerovalo. Opäť nečakajte žiadnu vôňu, skôr vôňu neutrálnu a "nijakú" .Výrobky kozmetiky Rau ma príjemne prekvapili a určite môžem zhodnotiť, že sú právom kvalitné a výborné. Majú mnoho iných výrobkov, tak určite nakuknite na stránku : 




Ďakujem veľmi pekne za možnosť vyskúšania tejto nemeckej kozmetiky:)

Komentáre

Obľúbené príspevky