NIVEA


Novinky z NIVEI

Dostali sa ku mne novinky v podobe micelárnej vody v špeciálnom dvojfázovom zložení s  výťažkom z čierneho čaju a suchými olejmi.

Vodu mám vo fáze používania, že som takmer v polovici a používam ju teraz dennodenne. Vždy si ale potom ešte opláchnem tvár.




Táto micelárna voda je veľmi dobrá, vhodná pre všetky typy pleti. Odlíči naozaj aj vodeodolný makeup,skúšala som to na vodeodolnej linke. Má úplne miernu,slabučkú vôňu a som s ňou spokojná .:) Nedráždi pleť a ani sa mi po nej nespravia žiadne fľaky či začervenanie, ako po iných micelárnych vodách. Odporúčam ☺️

Ďalej som dostala na testovanie tieto novinky od LABELLO Crayon v podobe balzamov na pery,ktoré farbia. Dva odtiene jemný koralový a ružový. Majú veľmi pekný dizajn a je super, že sú vysúvacie a v tvare akoby rúžu 💄. 


Viac mojej pleti pristane farba toho ružového,ktorý má v sebe troška akoby capuccina,caffe latte farby. Svojim zložením, kde sú pridané oleje, avokádový a jojobový som myslela,že budú ešte viac hydratovať,ako som očakávala. No zanechávajú pery také ,akoby  matné, suché,nie mastné a to ja mám práve, že na balzamoch rada, keď sú mastnejšie, ak práve, že naopak tento pocit nemáte radi, budú Vám tieto balzamy vyhovovať ešte viac :) 

Ja ich hodnotím tak, že nie sú zlé, používam ich, ale vždy keď chcem pery momentálne akútne premastiť, siaham  po iných druhoch .
Ďakujem krásne za možnosť vyskúšať novinky od Nivei a prajem pekný deň :)

Komentáre

Obľúbené príspevky