LOOQ cosmetics


Looq krémy


O kozmetike Looq som predtým nepočula ale zaujali ma ich krásne obaly a popisy výrobkov. Sú unisex a veľmi výrazné a to naozaj spĺňajú.
Pistáciový zázrak vo forme sprchového gélu je tak úžasný silný a podmanivý sprchovací gél. Naozaj vôňa pistácií prenikne až do kože. Používa ho aj môj muž a veľmi pekne mi na ňom vonia :)


Takisto mliečko z pistáciovej rady, tak ako je vhodné pre ženy aj pre mužov, prevonia celú Vašu pokožku a zjemní ju, zanechá ju zamatovú a hebkú. Čo sa mi páči je,že neostane pokožka mastná ale pekne sa akoby vpije do pokožky :)
  Šampón na vlasy nebol zlý ale ani ma extrémne neohúril, vlasy po ňom boli v normálnej kvalite, krásne však voňal :)
Tak isto ako aj krém na ruky s čučoriedkou a himalájskou soľou, tá vôňa je tak špecifická! Niečo medzi mužskou a ženskou vôňou príťažlivosti:) naozaj! Niečo také podmanivé,zmyselné a také,čo Vás ťahá k tomu,voňať to znova a znova!
Celkovo som s produktami LOOQ veľmi spokojná, dostala som aj vzorky ,ktoré som skúšala a všetky mi vyhovovali :) naozaj sú skvelé .
Ďakujem veľmi pekne za možnosť LOOQ.
Prajem pekný deň :)

A určite nakuknite na stránku www.looqshop.com kde nájdete kompletné výrobky tejto voňavej firmy :)

Komentáre

Obľúbené príspevky