OLIVAL


Chorvátska kozmetika


Prírodná chorvátska kozmetika Olival mi poslala tieto tri produkty na vyskúšanie.

Aktívnu čiernu masku s uhlíkom a aloe vera som skúšala ako poslednú ale naozaj ma prekvapila. Najprv som mala pocit, že ma troška štípe na tvári ale po chvíľke sa to skľudnilo. Konzistenciou je veľmi dobrá na nanášanie. No horšie to ide so zmývaním, akoby ostávala stále v tvári,dokonca som ju musela odlíčiť tampónom. Ale to,akú pleť zanechala po jej zmytí,to je jedna báseň. Úplne odpočinutá oddýchnutá pleť,veľmi prijemný pocit zanechala a ju ako jedinú z týchto troch výrobkov ešte mám :) ostatné dva som minula do poslednej kvapky.....


Táto slamienková micelárna voda je totálne skvelá! Má veľmi príjemnú vôňu a neviem ako Vám ale mne ostatné micelárne vody vadia, dokonca po tom ako som  čítala,že by sa micelárky mali ešte oplachovať po používaní, mám pred nimi rešpekt.Ale táto je veľmi dobrá, vyhovovala mojej pleti, neštípala ma, vyčistila čo mala a bola som s ňou veľmi spokojná,ako som písala vyššie,minula som ju do poslednej kvapky a určite stojí za to, vyskúšať ju :)



Dvojfázový slamienkový odličovač očí mal veľmi príjemný pocit po odlíčení na očiach, zanechal ich také jemne mastné , čo mne veľmi vyhovovalo a krásne na prvý "šup" odstránil aj "ťažší" makeup. Používala som ho dennodenne aj s micelárkou a táto dvojica je dokonalá kombinácia:) naozaj veľmi vydarený odličovač. Po kompletnom minutí týchto produktov môžem s kľudným svedomím tvrdiť, že prírodná kozmetika Olival ma veľmi príjemne prekvapila a nadchla.


 Ďakujem veľmi pekne za možnosť testovania a určite nakuknite na ich stránku www.olival.sk


Komentáre

Obľúbené príspevky