BIO RUŽA



Kozmetiku BIO RUŽA

ste už u mňa videli :) Tentokrát som si vybrala niečo na základe vzorky z predošlého testovania a urobila som veľmi dobre !

Očný krém z rady BIO DAMASCENA je totálne perfektný očný krém! Ja už som mala vyskúšané telové mliečko a denný krém a teda kvalita sa spozná, ale predtým som očné krémy nepoužívala zatiaľ. No po vyskúšaní vzorky tohto krému som bola unesená a chcela som ho vyskúšať.

Vrelo odporúčam tento  protivráskový krém proti starnutiu.Je to certifikovaný očný krém, vhodný pre všetky typy pokožky, obzvlásť pre suchú a poškodenú pokožku. Teraz v zime mi naozaj veľmi dobre padol, navyše tak úžasne "vyhladil" očné okolie, doprial očiam žiarivý vzhľad a pokožka okolo očí pôsobila pevnejšie. Vrelo odporúčam! :)



Druhý výrobok bol z rady Alteya organics pre detičky . Moja Stellinka má atopickú pokožku, v zime viac skľudnenú ale stále musím dávať pozor, čím ju umyjem a natriem, nemôže to byť len tak hocičo. V zložení som si prečítala čo je v tomto organickom sprchovom géliku a skúsili sme ho. Prekvapilo ma aký je riedky ale to neubralo na tom,že veľmi dobre zmýval z pokožky čo mal a nepenil nejako veľmi , vôňa nie je výrazná ,čo je dobré. Nám vyhovoval:)takže ak Váhate a chcete zmenu pre detičky s citlivou pokožkou,toto je voľba, ktorou nič nepokazíte. :)

Ďakujem Bioruži za možnosť testovania a prajem pekný večer:)

Komentáre

Obľúbené príspevky