SANTINI COSMETIC

Kozmetika Santini

Ahojte, :)

na francúzsku kozmetiku Santini som natrafila náhodne cez jednu súťaž, počula som o nej dávnejšie ale zaujala ma svojou ponukou kávových scrubov.
Keďže som ich  ešte predtým neskúšala, skúsila som sa zapojiť do súťaže o tieto kávové scruby, hovorím si, wow to ale asi nevyhrám, je tam dosť komentárov a veľa lajkov.
Skúsila som osloviť firmu Santini ,či majú záujem o spoluprácu a boli veľmi milí, súhlasili. Za, čo som im nesmierne vďačná,pretože som objavila úžasnú kozmetiku:)

Potešila som sa veeeľmi,že som mohla skúsiť kávový scrub s vôňou kokosu. To, čo sa o týchto scruboch hovorí,je skutočne pravda, naozaj máte po nich kožičku zamatovú a hebučkú krásne prevoňanú, hebkú,hydratovanú, ja som skutočne nadšená, a tá krásna vôňa, je to úplne úžasný scrub, zbaví vás prebytočnej kože, vyhladí pokožku,prevonia ju,zregeneruje a vy sa cítite ako na dovolenke:) Zbytočne neupcháva póry ,odstraňuje odumreté kožné bunky, stimuluje prekrvenie a čistí póry. Vďaka čisto prírodným ingredienciám, ktoré obsahuje, má silné hydratačné, upokojujúce a regeneračné účinky. Kofeín, prírodné oleje a komplex vitamínov taktiež pomáhajú zmierniť nedokonalosti pokožky, ako je ekzém, akné, celulitída, psoriáza či strie. Zabraňujú tiež jej predčasnému starnutiu. Santini body scrub je výborný ako SOS produkt, ak ste pleť dhšiu dobu zanedbávali, ale hlavne ako dlhodobý pomocník v starostlivosti o krásnu a zdravú pleť.
Čo čert nechcel,vyhrala som aj ďalšie scruby :) jeden som podarovala mojej maminke a druhý si šetrím :) pretože sú úúúúžasnééé :) na ten s vôňou medu sa teším ,hneď ako domíňam môj kokosový :) míňajú sa naozaj pomaly,lebo stačí troška naniesť a máte ešte skoro celé balenie.
Som veľmi šťastná a spokojná,že som mohla skúsiť tieto úžasné scruby od Santini cosmetics :)


Ja som ale v balíčku nemala len tieto produkty, ale aj voňavku s názvom

SIA

Hlava:magnólia, mandľa
Srdce:kosatec, pačuli, biele kvetiny
Základ:vanilka, fazuľa tonka, cukrová vata, pralinky
 Kto ma pozná vie, že milujem sladké vône, táto vôňa je pre mňa stvorená,bola to láska na prvý čuch :) hneď ,ako som k nej privoňala , vedela som,že to bude presne pre mňa :) Stále sa jej neviem nabažiť, užasne sa nosí,cítim ju stále aj keď stačí jej naniesť minimum, pretože je to parfém. V hlave tejto vône je moja obľúbená a milovaná magnólia a ja si nemôžem túto vôňu inak ako pochvaľovať,budem tu iba chváliť,pretože Santini cosmetic ma príjemne prekvapilo a ohúrilo :) Keď sa mi niečo naozaj páči,viem to adekvátne oceniť,táto vôňa Sia ma dokonale vystihuje:) a som veľmi šťastná,že som ju mohla nájsť, ďakujem:)

To však nie je všetko, nachádzal sa v balíčku ešte jeden produkt a to bytový difuzér s ovocnou vôňou ,tónmi marhule,citrusov a mora :) ja milujem prevoňaný domov a keďže sme práve v tej dobe maľovali dcérke izbičku, hodil sa mi ku nej do izby,bála som sa,že bude veľmi výrazný ale každý kto vošiel povedať,že jéééj ako tu nádherne vonia tak sviežo a pohodovo a letne. Krásna vôňa, ktorá ešte stále vonia a to už prešiel mesiac aj pol, úžasná výdrž a postupne uvoľnujúca sa vôňa- Som veľmi spokojná s produtkami a vďačná za možnosť testovania kozmetiky SANTINI 


Ďakujem

Evka






Komentáre

Obľúbené príspevky