BB - CREAM CZ

BB -  cream CZ

Ahojte, :)
Momentálne je veľký ošiaľ plátienkových masiek, ani mňa to neobišlo a bola som veľmi zvedavá,aké budú tieto masky, predtým som skúšala Kocostar a tá sa mi páčila,nebola ničím extra výnimočná ale ani zlá, tak som bola veľmi zvedavá na tieto.

Prišli mi tri masky : ALL THAT SKIN

s aloe vera
s čierným uhlím
s ružou

Ako prvú som skúšala aloe vera a musím povedať, že som ostala najprv vystrašená, čo za masku si to mám na seba nasadiť,lebo vyzerala som v nej hrôzostrašne :D išla som sa ukázať aj mužovi a ten skoro odpadol :D keď ma zbadal :) masky sľubujú hydratáciu,čo aj splnili, bála som sa,či ma nebudú štípať na tvári,no našťastie sa nič také nestalo.
Ja mám pleť mastnú až zmiešanú a teda aj so sklonom k akné ,presne pre tento typ pleti sú masky určené a naozaj ostala pleť jemná ,zregenerovaná, jemne ma akné štipkalo ale len chvíľu, po 15 min som si masku dala dole a ešte vmasírovala zvyšnú tekutinu, musím uznať,že sú naozaj bohato napustené. Ďalšie dve masky sa viac menej v ničom nelíšili, boli taktiež super len s rozdielnou vôňou, najviac sa mi pozdávala tá aloe vera :)

V balíčku som mala množstvo vzoriek, a BB crémy, ktoré som takisto testovala.
Majú príjemnú,ľahkú konzistenciu aj vôňu. Prekrývajú ale naozaj minimálne,však to sa od nich aj očakáva. Vďaka sviežej konzistencii sa ľahko vstrebáva, neupchával mi póry, ani som sa po ňom neleskla. Jemne zakrýva nedostatky, zjednocuje pleť a rozjasňuje prirodzený odtieň pleti. Zanechal ju zamatovo hebkú:) Tieto BB krémy obsahujú mandľový olej a výťažky slnečnice, ktoré pleť vyživujú a zvláčňujú a naozaj, keď máte tie dni, že si nechcete dávať tony make upu,toto je jasná voľba a náhrada :) navyše obsahujú ešte aj výťažky z lístkov čajovníka,takže pôsobili aj antisepticky a regeneračne, pokiaľ máte nejaké drobné akné,či ranky.
Ja som bola s produktami veľmi spokojná a ďakujem za možnosť testovania :)

Pekný deň
Evka

Komentáre

Obľúbené príspevky