PARTYLITE


Ak ste milovníci sviečok,vonných voskov, tyčiniek a všetkého svetielkujúceho, voňavého a sviečkového :) ako ja tak čítajte ďalej :)










Na partylite som narazila náhodne na instagrame, zaujali ma sviečky s tromi knotmi a pripomínali mi vzhľadovo Yankee Candle. Keďže som ich ešte nepoznala, lákalo ma skúsiť nejaké sviečky od nich a videla som u iných blogeriek,že dostali úžasný zapaľovač so zahnutým zapaľovaním, veľmi som po takom túžila :) :D partylite mi to splnilo :) prišiel pred Vianocami obrovský balík aj s krásnym prianím kde som si našla aj spomínaný zahnutý zapaľovač, ktorý je inak úplne úžasný lebo kto nepozná,to že zapaľujete sviečku zápalkami alebo zapaľovačom a popálite si pri tom prsty? Myslím, že každý.

Ďalej som si v balíčku našla krásne balenie čajových sviečok, veľkú sviečku s tromi knotmi s vôňou zeleného jablka, menšiu sviečku levanduľovú,ktorú som hneď zapália, tá vo mne evokovala akúsi mužskú vôňu alebo parfém, takú podmanivú a výraznú vôňu som už dlho necítila a veľmi sa mi zapáčila,tak som si ju hneď ako prvú zapálila a stále sa mi najviac páči,no už je minutá, vlastne všetky sviečky som vypalíla počas Vianoc :) ostali mi už len jedny vonné tyčinky.

Najdlhšie vydržala tá najväčšia s tromi knotmi, ale teda pálila som neustále :) keby si to nechávam len na výnimočné príležitosti, určite ich ešte mám ale ja som im nemohla odolať, a obdobie Vianoc,kto by predsa odolal:)

Vonné tyčinky voňali prenikavo ,niekedy až priveľmi,tak som ich redukovala ale práveže mi aspoň vydržia omnoho dlhšie :) 

Sviečky z partylite sú úžasné :) vydržia dlho a prevoňajú nielen celú miestnosť ale aj celý Váš domov :)

Veľmi ma zaujali ich sviečky z katalógu , ktorý mi pribalili, ktoré majú na obaloch pútavé obrázky a názvy :) určite ich niekedy vyskúšam!:)

Ďakujem veľmi pekne za možnosť testovania PARTYLITE :)

Pozdravujem Vás a prajem všetko len to najlepšie do Nového roku.

Evka

Komentáre

Obľúbené príspevky