ONCLÉ



Na kozmetiku ONCLÉ som sa veľmi tešila :)
Chodila mi síce dlhšie ale čakanie stálo za to. Myslela som pri vyberaní balíčku aj na moju Stellinku a vybrala som pre ňu čistiaci olej na zadoček a vlhčené obrúsky.

Začnem teda výrobkami rovno pre moju malú žabku.

Keďže Onclé, je sesterskou značkou firmy LINTEO, myslela som si, že vlhčené obrúsky budú presne také,na aké som zvyknutá od Lintea, pred pár rokmi sme ich predávali v kancelárskych potrebách kde som robila a kupovali sme si ich domov, lebo sme s nimi boli veľmi spokojní. Tieto od Onclé s prírodným skvalanom ma ale až tak neočarili :( boli také zvláštne hutné, suché , mali takú nie moc príjemnú vôňu a "zadrhávali" sa, čakala som od nich asi viac a preto ma sklamalo, že neboli také,aké som si myslela. Za to olejček na zadoček je úžasným pomocníkom. Je v spreji a teda, keď pri sebe nemáte práve vodu, toto Vás zachráni, teda nie vás ale riťku Vášho pokladíka :)
Neraz nás zastihla nehoda na cestách alebo v obchode, a nosila som so sebou tento olejček v spreji a okamžite zmylo,čo malo a krásne ostal zadoček jemný a hydratovaný.
Ešte z neho máme,nakoľko v spreji toho neminiete veľa a som s ním veľmi spokojná má príjemnú jemnú vôňu :)

Ďalej sa v balíčku nachádzali produtky pre mňa a to olejové sérum proti striám a celulitíde, a olejový peeling takisto proti striám a celulitíde, keďže mne sa veľmi spravili  strie na brušku počas tehotenstva,teda , ak mám byť presnejšia, tak až posledný tyždeň tehotenstva. Nakoľko Stellinka vtedy najviac narástla, a bola som z toho dosť nešťastná:( aj keď som sa natierala,nevyhla som sa tomu. Hľadala som teda niečo,čo by mi pomohlo zmierniť ich. Toto je ako stvorené na regeneráciu kože, úžasná konzistencia  peelingu krásne zjemní kožu a vyplní ju jemnými čiastočkami ,ktoré keď zmyjete, ostane vám pokožka jemná, zamatová. Mne už našťastie strie zbledli, nie sú také výrazné ale dlhodobé používanie týchto výrobkov by tomu mohlo ešte napomôcť, používala som ich tak každý druhý deň s obmenami iných peelingov a ani po jednom som nemala tak krásne premastenú a zregenerovanú pokožku ako po Onclé olejovom sére a peelingu:) 
Teším sa veľmi,že som mala možnosť vyskúšať tieto produkty a keďže som sa stala AMBASÁDORKOU Lintea, budete môcť u mňa vidieť aj ďalšie recenzie na podobné výrobky :)

Ďakujem za pozornosť, prajem Vám krásny deň :)





Evka

Komentáre

Obľúbené príspevky