OGX BEAUTY

OGX

Ahojte, :)

prednedávnom som začala používať šampóny, kondicionéry, olejčeky a balzamy na vlasy značky OGX, predtým som o tejto značke iba počula, tak to bola prvá skúsenosť pre mňa.

Hneď na začiatku ma ale zaujali obaly a vône, ktorými si ma okamžite získali. Testovala som šampóny s biotínom a kolagénom, brazílskym keratínom a arganovým olejom.

Najviac sa mi pozdávali tie s biotínom a kolagénom pre husté a plné vlasy :) Moje vlasy boli po nich úžasne pevné, husté a poddajné. Olejček s marockým a arganovým olejom je úplne úžasný, s ním som takisto veľmi spokojná:) stačí si naniesť iba minimum a okamžite vám uhladí neposlušné vlásky :) a tie vône!


 Najprv som si myslela,že je to v spreji ale je to klasický olejček,ktorý si môžete vmasírovať do končekov, alebo uhladiť ním odstávajúce vlásky. Vôňa každého šampónu,kondicionéru a balzamu či oleja je proste jedinečná a krásna! OGX majú jednoducho bezkonkurenčné vône, také výrazné a sýte, to ja mám veľmi rada,nemám rada bylinné alebo tomu podobné vône v šampónoch.

Musím sa priznať,že som testovala naozaj poctivo, už mi ostali len olejček a balzam:/ z čoho som aj smutná,lebo som si ich takmer šetrila,aby mi čo najdlhšie vydržali :D tak veľmi sa mi páčia :))))) šampóny s kondicionérmi som používala naraz a bolo vidieť výsledky, že vlasy sa mi zregenerovali, spevnili a uhladili.

Mne táto kozmetika veľmi vyhovuje a určite vyskúšam aj nejaké iné vône, teraz po odkúšaní, pretože aj keď treba raz za čas meniť či už šampóny alebo inú kozmetiku, ku OGX sa jednoznačne vrátim :)

Ďakujem veľmi pekne za možnosť testovania, ak budete mať aj vy záujem skúsiť,túto radu z OGX kliknite si na web www.klidnesiuzivam.cz , kde nájdete okrem týchto aj iné výrobky.

Pekný deň





Evka

Komentáre

Obľúbené príspevky