MARINA MIRACLE

Kozmetika Marina Miracle


Rada by som Vám predstavila 100 percentnú prírodnú kozmetiku z Nórska,ktorú som mala možnosť otestovať. Som veľmi rada,že sa mi táto kozmetika dostala do rúk,pretože ja som konečne našla niečo,čo mi maximálne vyhovuje! Nehovorím to len tak, a za to,že je to spolupráca ale naozaj som nesmierne spokojná s výrobkami Marina miracle. Pretože to je naozaj miracle, zázrak :)



Hneď ako mi balíček prišiel ,neodolala som a vyskúšala Sweet and creamy oil cleanser čistiace pleťové mlieko. To je tak nádherná vôňa a konzistencia! Olej sa mení po kontakte s vodou na mlieko a obsahuje fermenty z brokolice a rajčín,ktoré sú bohaté na enzýmy,antioxidanty a vitamíny. A má úžasne dokonalú kokosovo"vanilkovú vôňu,ktorú ja veľmi milujem :)

Toto mliečko vyživuje pokožky niekoľkými olejmi,ktoré obsahuje  : a to nechtíkový, slnečnicový, kokosový, šípkový, ktorými rozpúšťa nečistoty a čistí a vyživuje pokožku. Ja osobne sa neviem dočkať každého odličovania :) pretože moja pleť je po mliečku maximálne zjemnená ako detský zadoček. Hebká,zamatová ,jemnučká ako satén. Tento čistiaci olej je proste dokonalý! Som s ním veľmi spokojná a odporúčam Vám ho skúsiť všetkými desiatimi a aj  20 timi prstami :)A ešte chcem dodať,že po pár dňoch používania sa mi výrazne zjemnili podkožné vyrážky a zmiernila sa mi tvorba nových. A zo všetkých týchto výrobkov sa neviem rozhodnúť,ktorý je pre mňa naj,ale asi je to ON!:) 

Konkurovať mu môžu takisto olejčeky,ktoré som skúšala,keďže ja mám sklony k akné poslali mi starter kit na problematickú pleť, kde sa nachádzalo aj Acne fight serum, je olej na tvár, ktorý sa rýchlo absorbuje a vyrovnáva pokožku. Je ľahký a má príjemnú vôňu ruží a bylín. Jedinečné bylinky vyživujú pokožku, takže ranky po akné sa hoja rýchlejšie a viditeľnosť jaziev sa znižuje. Čisté oleje z jojoby, mandle, ruže, pelargónie a čajovníka zvlhčujú pokožku bez upchávania pórov. Nadprodukcia mastnoty klesá, pokožka je zjednotená, hladká a čistá. Mne evokoval aj vôňu čajovníka,ktorá ukľudňuje pleť. Jazvičky a vyrážky sa mi viditeľne zmiernili,nehovoriac o tom,že pleť krásne prevoňal a skľudnil. Vôbec nezostávala pleť po ňom mastná,práve naopak,zredukoval tvorbu mastnoty a akné. Som s ním maximálne spokojná .:)

Ďalší olejček,ktorý som testovala bol Argan night serum, Argánové nočné sérum má jemnú vôňu čerstvého grapefruitu a mandarínky, ktoré  sú tiež bohaté na vitamíny a poskytujú intenzívnu výživu a rozjasňujú pokožku. Ovocné kyseliny odstraňujú odumreté kožné bunky a pomáhajú olejom preniknúť hlbšie do pokožky. Nasledujúce ráno je vaša pokožka  zamatovo hladká, zdravá a nádherne rozjasnená. Vždy po vyčistení pleti, som sa nevedela dočkať,keď si kvapkátkom nanesiem olejček :) atraktívny obal, prenádherná vôna a hlavne,stav pleti po ňom! Dokonalosť!!! Ja tu všetky výrobky vychválim do nebies ale inak to nejde! Naozaj úžasný olejček, ktorý mi veľmi pomohl. Prinavrátil pleti žiarivosť a jemnosť. Navyše jeho vôňa vo mne evokovala vôňu relaxu, wellnessu a byliniek:)

Posledným z testovaných výrobkov bola Rosehip Peeling Mask hĺbkovo čistiaca, detoxikačná íľová maska, ktorá Vám prinesie pocit, akoby sa o Vás práve starali v kúpeľoch alebo wellness zariadeniach. Maska má ukľudňujúcu, jemnú vôňu levandule a kokosu. Je plná antioxidantov a vitamínov zo šípok, rakytníka  a nechtíka, tie pokožku vyhladzujú a hydratujú, zatiaľ čo fermentované brokolicové klíčky s aktívnymi živinami  ju regenerujú.
Maska obsahuje luxusný biely íl, ktorý vytiahne nečistoty a škodliviny z pokožky. Enzýmy a kryštáliky organického raw cukru rozpúšťajú a odstraňujú odumreté bunky. Pokožka je mäkkšia, hladšia a rozjasnená.
Túto masku som doposiaľ skúšala dvakrát a prvýkrát ma až tak veľmi neoslovila ale druhýkrát som si ju zamilovala :) je veľmi jemná a krásne prečistila pleť, odstránila odumretú kožu,vôbec som po nej nemala začervenanie alebo suché miesta, krásne vyživila pleť a zjemnila ju :)

Ja môžem kozmetiku Marina miracle jedine odporúčať a už viem,čo pripíšem do zoznamu Ježiškovi! :) pre Vás je to skvelý tip na darček,pre priateľku,manželku,mamu,sestru,starkú, skrátka každého na kom Vám záleží,pretože táto kozmetika naozaj nemôže sklamať,iba nadchnúť ! Navyše je to tak krásne zabalené ,že už si nemusíte lámať hlavu s veľkým balením. :)

Pekný deň

Evka







Komentáre

Obľúbené príspevky