ARGANOVÝ OLEJ


Mala som možnosť otestovať zázračný arganový olej. Hovorí sa mu aj tekuté zlato. A ja to môžem iba potvrdiť.  :) Stále som všade čítala,že arganový olej je doslova zázrak.


 Nechápala som tomu,až pokým som ho neskúsila. Testovala som takúto cestovnú verziu vo forme roll onu, a tá sa perfektne hodí na cesty,ak nechcete brať so sebou plné balenia.




100 percentne prírodný , za studena lisovaný,čistý arganový olej je príjemný, jemne vonia po orechoch arganu a vašu pokožku maximálne zjemní ,prevonia, vyživí a zanechá ju zamatovú a jemnú. Olej sa môže používať na vlasy,nechty,pleť, telo. Na všetko :) Skúšala som produkt takmer mesiac a musím potvrdiť,že je naozaj skvelý na ktorúkoľvek časť tela. Odporúčam všetkými desiatimi :)




 Som s produktom veľmi spokojná a určite,ak ste zvedaví ako som bola ja, skúste Arganový olej na www.zazracnyolej.cz
Pekný deň a krásne prežitie Vianočných sviatkov Vám prajem :)

Komentáre

Obľúbené príspevky