Písanie

Už ako malá som si všeličo zapisovala 📝📄🖋️✒️ mala som denník, a hneď niekoľko. No časom ma to prešlo. Je ale skvelé nájsť si po čase svoje zápisky 📝 a preniesť sa v nich do minulosti. Poznáte to, ste v práci, vykonávate nejaké povolanie. Zrazu ste doma a máte síce povolanie to najkrajšie "MAMA" ale chýba vám zrazu kontakt s ľuďmi, spätná väzba, sebarealizácia, chuť niečo tvoriť a vidieť za tým výsledky. Samozrejme, vychovávať dieťatko to je to najkrajšie, čo môže byť. Tam vidíte výsledky hneď, odovzdávate to najlepšie čo v sebe máte malinkému človeku a snažíte sa z neho vytvoriť úžasné, slušné stvorenie. No asi každá mama mi dá za pravdu, že v kolobehu materského života potrebujeme občas zmeniť tému plienok, kakania, kojenia a vrackania na aspoň make-upy, módu, cestovanie, knihy 📚 atď. Aspoň ja osobne keď aj na chvíľu vypadnem z domu do života medzi ľuďmi hneď mám energie na rozdávanie. Za to, že sme mamy, automaticky nemusíme byť zatvorené doma a riešiť iba detské témy. No akonáhle sa vrátim vždy do spoločnosti neviem sa dočkať keď som zase doma so svojou rodinkou a hráme sa, čítame si, jašíme sa. Ak tak by to malo byť. Ja osobne som si za očistu hlavy zvolila písať si tento blog, po ktorom som vždy túžila 😊❤️dúfam, že sa mi to podarí.
EVKA

Komentáre

Obľúbené príspevky